Reklamacje

Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w produkcie wady fizyczne powinien jak najszybciej skontaktować się drogą mailową na adres bakat.sklep@gmail.com .

Klient zobowiązany jest przesłać zdjęcia przedstawiające wadę produktu.

Jeśli uszkodzenie nastąpiło z winy dostawcy (kuriera) należy spisać z nim protokół reklamacyjny. W razie braku protokołu reklamacyjnego, reklamacje mogą nie być uwzględnione.

W przypadku wady produktu z winy producenta lub kuriera koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego pokrywa sklep Bakat.

Produkt należy przygotować do odesłania z należytą starannością, dbając o dokładne zabezpieczenie produktu do wysłania. Towar nie może być bardziej zniszczony, niż reklamowane uszkodzenie.

Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 1-5 dni roboczych od dnia ich zgłoszenia.

Produkt wadliwy lub uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy.

Sklep Bakat informuje, że kolory rzeczywiste na produktach mogą się różnić od tych widzianych na monitorze, za sprawą indywidualnych ustawień monitora. Reklamacje z tego tytułu nie są przyjmowane.

W przypadku naklejek i fototapet naklejonych na powierzchnię, reklamacje nie są uwzględniane. Usługa producenta kończy się w dniu wysłania towaru, dlatego w przypadku nieprawidłowego naklejenia fototapet lub naklejek reklamacje nie są uwzględniane.