Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w produkcie wady fizyczne powinien jak najszybciej skontaktować się drogą mailową na adres bakat.sklep@gmail.com .
Klient zobowiązany jest przesłać zdjęcia przedstawiające wadę produktu.
Jeśli uszkodzenie nastąpiło z winy dostawcy (kuriera) należy spisać z nim protokół reklamacyjny. W razie braku protokołu reklamacyjnego, reklamacje mogą nie być uwzględnione.
W przypadku wady produktu z winy producenta lub kuriera koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego pokrywa firma Wall-it.
Produkt należy przygotować do odesłania z należytą starannością, dbając o dokładne zabezpieczenie produktu do wysłania. Towar nie może być bardziej zniszczony, niż reklamowane uszkodzenie.
Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 1-5 dni roboczych od dnia ich zgłoszenia.
Produkt wadliwy lub uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy.
WALL-IT informuje, że kolory rzeczywiste na produktach mogą się różnić od tych widzianych na monitorze, za sprawą indywidualnych ustawień monitora. Reklamacje z tego tytułu nie są przyjmowane.
W przypadku naklejek i fototapet naklejonych na powierzchnię, reklamacje nie są uwzględniane. Usługa producenta Wall-it kończy się w dniu wysłania towaru, dlatego w przypadku nieprawidłowego naklejenia fototapet lub naklejek reklamacje nie są uwzględniane.